Snažíme sa, aby naše produkty maximálne uspokojili zákazníkov. Pokiaľ sa predsa len stane, že na ňom nájdete vadu pri doručení, alebo v záručnej lehote, máte právo sa ohradiť. Pri vybavovaní reklamácie, či vrátení prosím postupujte nasledovne:
Všetok tovar skontrolujte ihneď po prevzatí. Je veľmi dôležité zapísať prípadné nedostatky do prepravného listu dopravcu a zásielku prevziať s výhradou.
Oznámenie s číslom objednávky nám pošlite cez reklamačný formulár, do ktorého priložíte fotodokumentáciu vady a návrh na riešenie (napr. výmena chybného dielu, finančná kompenzácia, vrátenie). Neštandardný stav tovaru pri prevzatí oznámte najneskôr do 3 dní od doručenia, prejavenie vady v záručnej lehote neodkladne po zistení.
Zákazníci môžu odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia objednávky. Požiadavku na vrátenie nám vždy najskôr zadajte cez formulár pre iné dotazy, aby sme dohodli ako a kam tovar vrátiť. Po obdržaní tovaru vrátime zaplatenú čiastku zníženú o skutočne vynaložené prepravné náklady.
Podľa zákona bude reklamácia vybavená do 30tich dní od podania. Pokiaľ nie je uvedené inak, vzťahuje sa na všetok inzerovaný tovar štandardné záručné obdobie 24 mesiacov. Upozorňujeme, že v súlade s obchodnými podmienkami nemožno produkty upravené a modifikované na prianie zákazníka reklamovať ani vrátiť.
Hľadáte príslušenstvo k tovaru vo vašom košíku?
Je vám k dispozícii v tejto ponuke.